Jouw Moment spaarpas

Met de ‘Jouw Moment’ spaarpas spaart u (met uw mobiel) bij iedere bestelling voor leuke nieuwe momenten bij La Colline, De Nieuwe Wereld, Het Friethuys en De Bodega. De Spaarpas bewaart u op uw mobiele telefoon, zo loopt u nooit uw punten mis. Liever een fysieke pas? Dat kan ook. Deze is gratis af te halen bij ons aan de kassa en kunt u zo beginnen met sparen!

Hoe werkt het?

Voor iedere euro die u besteedt bij La Colline, De Nieuwe Wereld, De Bodega en Het Friethuys ontvangt u 1 spaarpunt. Om de spaarpunten te ontvangen hoeft u alleen maar uw spaarpas (op uw mobiel) te laten scannen bij het afrekenen aan de kassa.

Waar kun je voor sparen?

U spaart bij iedere uitgave 1 punt per euro en bouwt hiermee een tegoed op waarmee u vouchers bij elkaar spaart. Zodra u 50, 100, 150, 200, 400 of 600 punten behaald ontvangt u automatisch een e-mail met daarin een exclusieve voucher. U heeft de keuze om deze voucher te gebruiken. Kiest u hiervoor? Dan worden de punten van de betreffende voucherwaarde afgeboekt. Kiest u hier niet voor? Dan spaart u automatisch verder voor de volgende voucheraanbieding. Bij 600 punten (laatste spaardoel) wordt automatisch de voucher uitgekeerd. Let op, vouchers dienen binnen 60 dagen te worden verzilverd.

De spaardoelen

  • 50 punten: gratis kopje koffie, thee of cappuccino bij DNW of La Colline
  • 100 punten: gratis familiezak friet (4 personen) bij Het Friethuys
  • 150 punten: gratis tortillachips uit de oven bij DNW of La Colline
  • 200 punten: lunchgerecht naar keuze bij DNW of La Colline
  • 400 punten: hoofdgerecht naar keuze bij DNW of La Colline
  • 600 punten: gratis Tapasmenu (pequeño) bij De Bodega

Voorwaarden

  • Alle vouchers zijn 60 dagen geldig.
  • Vouchers zijn niet in te wisselen tijdens feestdagen.
  • Er kan maar één cadeau/voucher per “Jouw Moment” kaart worden verzilverd.  
  • De vouchers zijn niet te combineren met andere vouchers en/of andere kortingen en acties, er kan dus maar een voucher per spaarder per bezoek worden ingeleverd.
  • Als u 600 punten heeft gespaard en u heeft een voucher in de mail, zult u deze altijd moeten tonen indien u deze wilt gebruiken; ook als u de punten (600) wilt inleveren voor een ander spaardoel.
  • Punten kunnen worden ingeleverd voor elk spaardoel, indien er voldoende punten zijn.

Spaarpunten

  1.   Vul in onderstaand formulier uw gegevens in
  2.   Open de e-mail op uw telefoon
  3.   Klik op de downloadlink om uw spaarpas op te halen
  4.   Open de app Wallet/PassWallet op je telefoon
  5.   Start met sparen
      Let op: De spaarpas werkt alleen op iOS en Android.

Check jouw puntensaldo

Uw gespaarde punten worden weergegeven op uw digitale spaarpas. Heeft u een fysieke spaarpas? Vul dan in onderstaande formulier de code in die op de achterzijde van uw spaarpas staat (onder de QR code).

Meest gestelde vragen

– Kan ik de digitale en de fysieke spaarpas naast elkaar gebruiken?
Ja, dat kan! Als u een digitale kaart heeft, kunt u de fysieke kaart scannen en op hetzelfde e-mailadres registreren. U krijgt automatisch een melding via uw e-mail met de vraag of u uw kaarten wilt koppelen.

– Ik ben mijn pas kwijt, wat nu?
Uw account is geregistreerd op uw e-mail. Door u zelf opnieuw te registreren met hetzelfde e-mailadres, ontvang u een nieuwe digitale membercard per e-mail met hetzelfde puntensaldo.

– Waar kan ik mijn puntensaldo vinden?
Uw puntensaldo wordt weergegeven op de digitale membercard. Heeft u een fysieke kaart? > Bekijk dan hier uw saldo.

– Ik heb een nieuw e-mailadres, kan ik dit veranderen?

De spaarkaart wordt gekoppeld aan naam en e-mailadres. De naam is te wijzigen, het e-mailadres niet. Wanneer u onverhoopt toch een nieuw e-mailadres heeft, neem dan even contact met ons op via de e-mail.